måndag 12 april 2010

Måndag igen..

Och helgen har som vanligt gått alldeles för fort! Trodde jag skulle hinna med så jättemycket den här helgen, men det gjorde jag inte.

I lördags, var jag och klippte mig och sen var vi en runda inom på Erikshjälpen. Vi var och handlade ingredienserna till lördagens matsedel. Min dotter A:s pannbiffar stod på matsedeln och de var så jättegoda. Resten av kvällen tillbringade vi framför tv:n och kopplade av.

Söndagen bar det iväg till IKEA, för MP, A och mig. Vår köksfläkt har gått sönder, så vi behövde köpa en ny. Vi var först på IKEA och hittade ett par stycken vi tyckte om. Men som alltid ville vi titta runt lite, så Bauhaus, ONOFF, SIBA och K-Rauta, stod också på listan. På alla ställena, utom på SIBA, hittade vi fläktar vi tyckte om. Så till slut bestämde vi oss för en jättefin på K-Rauta.

I dag, måndag, har jag haft fullt upp att göra på jobb. Med två sjuka, har det ringt enormt mycket! Det har ju inneburit att jag nu även tar emot beställningar på kemikalie-sidan. Kul och väldigt rörigt! Men min team-ledare berömmer mig hela tiden, så det puffar ju på en lite... :-)

Nu kallar sängen och det ska blir skönt att krypa till kojs....är jättetrött!

Inga kommentarer: