söndag 18 april 2010

En liten summering

av veckan som gått.

Måndag, var det högtryck på jobb. Börjar komma in riktigt ordentligt i arbetet och det känns otroligt skönt.

Tisdag, jobbade jag över, så jag var duktigt trött när jag kom hem. Men det går förvånansvärt bra ändå. Alla är så tacksamma att man jobbar över, så det känns inte alls betungande.

Onsdag, var det tatuering som stod på schemat. Det var jag som skulle tatuera mig och motivet jag har valt är en lilja, som är i gråskala och en blå fjäril. Tatueringen sitter på min högra vad. Gjorde det ont? Ja, lite, men inte värre än att jag kunde stå ut i nästan två timmar i sträck. :-). Lovar att lägga in en bild, så fort den har läkt

Torsdag, var det dags för övertid igen. Men återigen, upplevde jag inte det som speciellt jobbigt. Ju mer jag kommer in i jobbet, desto intressantare är det.

Fredagen, gick fort. MP och jag har varit barnlediga i helgen, så fredagen inleddes med god mat från Istanbul. Myskväll framför tv:n väntade givetvis också.

I går lördag, städade vi. Sedan blev det en tur till Gabeljung, med Eyla och våra kameror. Vädret var väl inte det bästa, men några bra foto fick jag med min nya systemkamera.





I dag söndag, var det MP:s tur att tatuera sig. Redan kl 09.00 skulle han vara i Malmö. Så jag fick ta Eyla på morgonpromenad och efter det äta frukost i ensamhet...

I eftermiddags blev det veckohandling och därefter glass och kaffe på balkongen med en bra bok.

Och i morgon är det måndag igen. Då ska vi till min mamma på kvällen och äta fläskpannkaka.
Och det ser vi fram emot!

Inga kommentarer: