måndag 9 april 2012

Viktnedgång!

Hurra! Trots helgens godisätande visade vågen på -0,9 kg i morse! Så nu är vikten på 55,3 kg! Är så nöjd, så nöjd!

I går hann jag inte blogga något speciellt. MP och jag var ute på morgonrundan med Eyla och jag passade på att ta med mig kameran Lite bra bilder blev det som jag faktiskt är ganska nöjd med.




Knoppar

Gråsparv

Rödhake

Rödhake

Scilla

På eftermiddagen var MP och jag och hälsade på min svärfar som nu ligger på sjukhuset. På kvällen åkte vi alla till Limhamn och åt middag hos mamma.

Idag har vi inte gjort så mycket. MP och jag åkte till sjukhuset och hälsade på svärfar, som mår lite bättre, tack och lov. Sen har vi bara varit hemma. Det har regnat nästan hela dagen, så det har blivit en dag framför datorn.

Men jag har tränat idag och det är jag glad för. Det blev 35 minuter på corsstrainern. Svettigt, men underbart skönt!

idag har

Inga kommentarer: